صفحه سوالات متداول فروشگاه دییرشاپ گلچینی از پُر تکرارترین پرسشهای کاربران را به خود اختصاص داده است.هدف ما رفع تمام شک شبه های شما عزیزان و همراهان فروشگاه دییرشاپ میباشد.
· ثبت نام یا ورود با اسم کاربری
· انتخاب کالای مورد نظر
· انتخاب گزینه پرداخت نهایی و تایید سفارش.
قبل از ثبت هرگونه سفارش ( از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی ) ، ثبت نام درسایت الزامی است . ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.
انتخاب کالای مورد نظر
با کلیک بر روی کالا به صفحه مشخصات کالا رفته و پس از مشاهده تمامی عکس ها در صورت تمایل بر روی عکس کالا کلیک کرده تا آنرا بزرگتر مشاهده کنید. بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با یک کلیک آن را به سبد خرید خود اضافه کنید . در پایان بعد از تمام شدن خرید می توانید به سبد خرید خود رجوع کرده و محصولات موجود در آنجا را مرور کنید. سپس هر تغییر لازمی را در سبد خرید خود اعمال کرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهایی رجوع کنید تا مراحل خرید شما از فروشگاه اینترنتی ما به پایان برسد .
روش های پرداخت
روش های پرداخت در دییرشاپ به شرح زیر می باشند :
پرداخت آنلاین
پرداخت به کارت یا حساب بانکی 5022291100767035
ثبت نام برای استفاده از وبسایت
1-3 نخستین گام برای دسترسی به وبسایت این است که به عنوان کاربر در سایت ثبت نام کنید. در بخشی از فرآیند ثبت نام در سایت ممکن است از شما خواسته شود که برخی از اطلاعات شخصی خود را وارد کنید نظیر:
- نام و نام خانوادگی
- آدرس ایمیل
- شماره تلفن
- آدرس
2-3 شما متعهد میشوید که هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام به این شرکت میدهید، دقیق، جدید و صحیح است.
3-3 زمانی که فرآیند ثبت نام تکمیل شود، شما عضو وبسایت محسوب میشوید و محدودیتهای این شرایط و ضوابط را میپذیرید. به عنوان یک عضو دسترسی سریع به خدمات سایت به شما اعطا میشود.
4-3 شما در شرایط زیر مجاز به استفاده از وبسایت و پذیرش ضوابط نیستید:
- زمانی که شما هنوز به سن قانونی برای انعقاد قرارداد با این شرکت نرسیده باشید.
- شما شخصی باشید که مطابق قوانین این کشور یا کشورهای دیگر از جمله کشورهایی که در آن ساکن هستید یا از خدمات وبسایت در آن استفاده میکنید، از دریافت خدمات منع شده باشید.
5-3 اطلاعات شخصی شما در وبسایت ما به وسیله سیاستهای حریم خصوصی مدیریت میشود.
بعد از ثبت نام برای شما یک پنل سبد خرید ایجاد میشود که در بالای صفحه نخست با آرم سبد نمایش داده میشود که در آخر گزینه پرداخت برایتان فعال میشود که شما را وارد درگاه پرداخت اینترنتی مینماید
خرید محصولات
1-5 برای استفاده از خدمات و یا کالاهای وبسایت باید هزینه خرید تعیین شده در وبسایت برای محصول مورد نظر را بپردازید.
2-5 پرداخت هزینه خرید ممکن است از طریق یکی از ارائه دهندگان درگاههای پرداخت تایید شده در وبسایت صورت بگیرد.
شما تضمین می کنید که برای استفاده از خدمات وبسایت با این خدمات به طور کامل آشنایی دارید و محدودیتهای ناشی از شرایط و ضوابط مورد استفاده، سیاست حریم خصوصی و سایر مستندات قانونی دیگر را که به وسیله درگاههای پرداخت ایجاد میشوند، میپذیرید.
3-5 بعد از پرداخت، قیمت خرید به وسیله این شرکت تایید می شود. شما تاییدیهای دریافت خواهید کرد که نشان دهنده این است که پرداخت شما توسط شرکت دریافت شده است و ممکن است این شرکت جزئیات خرید را برای استفاده در آینده ضبط کند.
4-5 این شرکت ممکن است بنا به صلاحدید خود بازپرداختی را برای بازگرداندن محصولات در بازه زمانی 30 روز در صورتی که بسته بندی محصول باز نشده باشد، فراهم کند. شما میپذیرید که مسئولیت هر گونه هزینه حمل و نقل مربوط به هر گونه بازپرداخت به عهده کاربر مورد نظر است.
بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه سفارش شما بسته به نوع شهر سکونت شما متغییر خواهد بود بازه زمانی ارسال معمولا بین 1 روز تا4 روز نهایتا خواهد بود برای شهر مراغه ارسال محصول 2 الی 4 ساعت کاری خواهد بود.هزینه ارسال در شهر مراغه رایگان میباشد.
در سایر استان ها غیر از شهر مراغه و شهرهای مجاور مراغه، سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا تیپاکس ارسال می گردد.
هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “04137220090“و یا ایمیل psattarzade@gmail.com به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.(خاطرنشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد)
در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.
خریدار به مدت 7 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفادهای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.
این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:
– کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.
– کالا های ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند.
– با توجه به شرایط کالا، کالا های با قیمت بالای 500000 تومان برای این گروه از کالا نیاز به دریافت پیش پرداخت می باشد. پس از دریافت پیش پرداخت و تایید سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمی باشد. و در صورت انصراف از خرید، بیعانه به مشتری عودت داده نخواهد شد.
عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “04137220090” یا ایمیل psattarzade@gmail.com به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.
روش های پرداخت
روش های پرداخت در دییرشاپ به شرح زیر می باشند :
پرداخت آنلاین
پرداخت به کارت یا حساب بانکی 5022291100767035
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.
هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.
در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید. در این حالت مشتری هیچگونه هزینه مازادی پرداخت نخواهد کرد.
هزینه ارسال سفارشات در زمان نهایی شدن سفارش بصورت اتوماتیک محاسبه و در قیمت نهایی منظور میگردد.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.